سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت چاپ عکس روی لیوان

چاپ لیوان سفید سرامیکی:

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی پرفروش ترین و پر استفاده ترین انواع ماگ  می باشد. این لیوان ها به علت کیفیت بسیار بالا و قیمت چاپ لیوان پایین قابلیت چاپ لوگو و هر نوع عکس با هر نوع درجه ی رنگ را دارد.

چاپ لیوان دسته وداخل رنگی

چاپ لیوان حرارتی:

چاپ لیوان حرارتی یا چاپ لیوان جادویی از دیگر انواع چاپ لیوان می باشد که ویژگی بسیار جذاب آن از روی نام آن پیداست بدین معنی که با ریختن آب و یا مایع داغ داخل آن  و طرح چاپ شده روی آن نمایان می شود ازین حیث این مدل لیوان حرارتی یا لیوان جادویی نام گرفته است.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

 چاپ لیوان دسته و داخل رنگی یک ابزار تبلیغاتی عالی هستند. هر محصول و خدمتی می‌تواند از این طریق تبلیغ شود. امروز اکثر مجموعه‌ها به دنبال راهی برای تبلیغات کم هزینه هستند. چاپ لیوان دسته و داخل رنگی ، یکی از کم هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات است.

چاپ روی لیوان دسته قلبی:

چاپ لیوان دسته قلبی این روزها طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند. خیلی از افراد علاقمند به استفاده از لیوان ها و ماگ های منحصر به فرد هستند و می خواهند هر روز که از خواب بیدار می شوند در لیوان های شخصی خود چای و قهوه بنوشند و از آن‌ها لذت ببرند.

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه و همچنین تولید لیوان تبلیغاتی به عنوان یک فاکتور تبلیغاتی بسیار عالی و کاربردی مطرح بوده و بیشترین میزان استفاده را داشته است.برای ثبت سفارش در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام-ایتا پیام بگذارید.